اپل iPad Air 2 و iPad Mini 2 را به لیست محصولات قدیمی اضافه می کند
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل امروز iPad Air 2 و iPad mini 2 را به لیست محصولات قدیمی و منسوخ خود اضافه کرد، زیرا بیش از پنج سال از آخرین عرضه این دستگاه ها برای فروش می گذرد.

آیپد ایر مینی
آی‌پد ایر ۲ اولین بار در اکتبر ۲۰۱۴ عرضه شد و اولین آی‌پد ایر بود که دارای حسگر اثر انگشت Touch ID بود. همچنین از پردازنده A8X اپل استفاده می‌کرد و صفحه‌نمایش بدون شکاف چند لایه داشت که آن را به طور قابل توجهی نازک‌تر از iPad Air اصلی می‌کرد.تعمیرات اپل واچ در کرج

آی‌پد مینی ۲ که در نوامبر ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، به دلیل نمایشگر رتینا با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶، در محاوره‌ای به عنوان آی‌پد مینی رتینا شناخته می‌شد. در غیر این صورت، از نظر بصری با نسل قبلی خود یکسان بود، اگرچه کمی سنگین تر و ضخیم تر بود. این تبلت از پردازنده A7 و پردازنده کمکی M7 استفاده می کرد که در ابتدا در آیفون 5s معرفی شد.

لیست محصولات قدیمی دستگاه هایی را نشان می دهد که اپل بیش از پنج سال پیش و کمتر از هفت سال پیش توزیع آنها را برای فروش متوقف کرد. اپل خدمات و قطعات دستگاه های قدیمی را تا 7 سال یا طبق قانون ارائه می دهد، اما تعمیرات منوط به در دسترس بودن قطعات است.


در یک یادداشت جانبی، انتظار می رفت اپل مدل های 11 و 13 اینچی مک بوک ایر 2014 و مک بوک پرو 13 اینچی اواسط سال 2014 را در ابتدای ماه می از نسخه قدیمی به منسوخ تبدیل کند، اما آخرین به روز رسانی نشان می دهد که تنها این دو مدل مک بوک ایر در حال حاضر این انتقال را انجام داده است.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: